ESP32 timeout

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Srpen 30 20:05:50 CEST 2019

Problém není v kódu, je to stejné i když vezmu jakýkoli jiný příklad z
webu, včetně toho asynchronního web serveru. Prostě nastavím to jako AP
a funguje v pohodě, když to nechám jako STATION, chová se to divně. Což
ovšem může být i v tom mém AP proti kterému to zkouším, takže posílat
nějaký kód je zbytečné. Jenže s tím mým AP dosud žádné problémy nebyly.
Až bude čas a dojde na to, zkusím udělat AP z něčeho jiného, ono se tu
něco najde.
Tak nějak tuším, že by mohl být problém právě zde, on ten testovací AP
běží na nějakém prastarém routeru bez záplat, takže bůhví co se od té
doby změnilo - na konec jsem si vzpomněl, že jsem ho odstavil z vesnické
sítě právě kvůli nějakému drobnému problému s WiFi. Jenže doma mi proti
tomu všechno zatím fungovalo bez problémů. Prostě když nikdo zatím
podobný problém nereportoval, budu předpokládat, že v ESP32 není a
zkusím změnit něco jiného v řetězci. Připadá mi to jako nejrozumnější
postup.

Mrazík