5GHz

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Srpen 29 13:19:32 CEST 2019

Dobrý den,

drze se přidám k tomuto vláknu s dotazem :

Měli jsme asi půl roku internet od T- mobile vzduchem , zařízení se skládá
z vnější a vnitřní jednotky, nemá to SIM.
Napájení vnější jednotky je po PoE.  Víc o tom nevím.   Protože to moc
nefungovalo, přešli jsme, jakmile to bylo možné,
na VDSL po drátech - instalace od CETINu, provider T mobile.  To chodí
uspokojivě, na to že jsme na vesnici cca 700 m
od posledního RDslam, nebo jak se ta pixla jmenuje.
Můj dotaz je , co lze dělat s tím původním vybavením pro bezdrátové
připojení. T mobile to zpět nechce.
Na vnitřní jednotce je napsáno Huawei Model B2338 - 168 IDU, napájení je 56
V.

Máte někdo nějaký lepší nápad co s tím udělat, než to rozebrat na součástky
nebo rovnou odvézt do sběrného dvora ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez