Bezdratovy spoj na 4km pres mesto

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Středa Srpen 28 21:47:28 CEST 2019

Ja ji teprve planuji vymenit za muj staricky microlan v 10,5Ghz
Ty dve anteny jsou z dubodu lepsi propustnosti, zvhledem k velikosti
(velka je na prijem a zlepsi citlivost) a stejne jako 10.5, ktera
pouziva TX RX 2 kanaly umi full duplex, tedy taha to stejnou rychlosti
upload a download.
Zkousel jsem microlan nahradit 5Ghz na 4km (to jsou zde jen 2 vesnice na
trase ) ale byla nestabilni, spise  nepouzitelna a po 2 dnech ladeni,
jsem to vratil zpet na microlan.
Za 20 tisic koupite MIMOSu take v pasmu 24GHz, ta je full duplexni, ale
zase ta rychlost je s  velkou rezervou.
LK