Re: OT: Trafopáječka

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Srpen 28 21:26:32 CEST 2019

Ahoj,

Teda tomuhle moc nerozumím.
Opravdu to stojí za to kupovat trafopájku z druhé ruky a ještě si
komplikovat život poštovným?

Já jednu vlastním, používám jí spíš na řezání polystyrénu, ale koupil
jsem jí v globusu za cenu kolem 300,- (bylo to dávno). Ale i dnes je to
běžná cena za 75W pájky. Za 125W se platí 500,-

Cvičně jsem napsal slovo pájka do aukra a bazoše a dostal jsem na každém
stránku nabídek - jetá za cenu nové, no nekup to. Snad jen z citového
vztahu k bakelitu.

Mimochodem - takové ty běžné triky jako důkladné vyčištění plošek pod
šroubky kde se montuje očko a tak, to jsi zkoušel?

Odkazy na jeté:
https://aukro.cz/trafo-pajka-220v-75va-6952954236
https://dum.bazos.cz/inzerat/108734701/Pajka-90VA.php
https://dum.bazos.cz/inzerat/108608781/Pajka-Pajecka.php