Jakou koncepci na zdroj proudu pro TIG svarecku na male veci?

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Středa Srpen 28 15:40:20 CEST 2019

Tak jestli tam byl "Full H bridge , ktery zajsitoval,

Me by zas moc zajimala implementace toho HF zapalovani.
Predelaval jsem Kitin 160 na TIG s HF a ventilem na plyn
a delal jsem tam HF z paralyzeru+televizni VN trafo, ale neni to uplne
idealni.
(Cokoliv omerovat na vystupu svarecky s HF je o osciloskop :-), takze jsem
dost slepy  a nevim presne co se tam deje.)

Mate prosim nejaka schemata / fotky ?

s přáním hezkého dne / best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz