Fwd: ESP32 a EEPROM

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 28 12:14:05 CEST 2019

[preposielam]

Ahojte,

mne ako nezaujatemu citatelovi pripada asi najlepsie riesenie pouzit
externu seriovu pamat flash, bud i2c alebo spi. Toto riesenie je podla
mna dobre preto, lebo neviete co v tom ESP32 vlastne vsetko bezi, co
vsetko sa obsluhuje alebo kolko vlaken a threadov je spustenych. Ako v
tomto pripade je fakt lepsia ta externa pamat uz len kvoli tomu, ze
tym zberniciam mozete natahovat relativne dlho jednotlive signaly bez
vplyvu na celkovu komunikaciu s externou pamatou. Hotove kniznice sa
najdu hotove urcite tiez.

A.

---

Zdravim, asi obejiti by bylo zakazat prepnuti do druheho vlakna nebo
preruseni vubec. Ono to nejspis spadne jinde ne ve Vasem kodu, kde se
pouziva cache. To je dobry tak pro zapis jednorazove konfigurace. Jinak
zakazani preruseni, dalsich vlaken znamena, ze Wifi, stack TCP nebude
vedet co se deje a pozada o opakovani packetu,... , zvladne to, ale ...
. To bych radeji zapisoval do FLASH vedle, ktera je na modulu pres SPI.

Jirka