Re: Mikroměniče pro soláry

Středa Srpen 28 09:38:29 CEST 2019

asi tuším, proč ta nabídka není. Není náhodou cena měniče vyšší, než
kolik energie zpracuje za dobu své životnosti? Já to dělám jinak. V
baráku mám síť 36V DC pro světla (všude mám LED moduly s chladičema ve
stropě) a na tuto síť postupně věším další věci. Třeba větráky pro
vzduchotechniku. Mám NiCd baterii 12V co kdysi měla 360 Ah s měničem
12/36V a paralelně zdroj ze sítě, kdyby energie v baterce došla. Takže
přetoky neřeším. Je fakt že ty měniče si dělám sám, takže čas + peníze
... no je to asi posedlost :-)
Anděl