Re: Zkušenost z letošního setkání radioamatérů v Holicích

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Srpen 27 18:15:59 CEST 2019

Asi bych neměl odpovídat, když nemám přímou odpověď.
Vím o čem je řeč a sborníky jsem si kdysi vozil.
Můj zájem však byl o číslicové obvody jak se tomu tehdy říkalo a o TTL a
hlavně CMOS obvody, které nastupovaly.
Ty mne naprosto fascinovaly a zejména nízkou spotřebou. Pár aplikací mám
z té doby za sebou.
Pak přišly počítače a už jsem v tom frčel.
Ještě jedna malá zmínka k mé koncesi OK1FJP.
Zkoušky v pohodě a pak jsem musel požádat náčelníka gen. štábu o povolení.
Moji nadřízení byli dost připosraní a tak jsem se až po pěti letech
dozvěděl, že moje žádost si poležela ve skříni celých pět roků.
Načež mi NGŠ s velkou nostalgií žádost potvrdil ale s tím, že jako
radioamatér nesmím navazovat spojení se zahraničím.
Blb, který vůbec nevěděl, která bije.
Počítače mi nahradily radioamatérství.
Jinak jako profesionál jsem dělal pro armádu spojení po celém světě.
Pro naše mise už od první války v Iráku / Kuwajt,
Poté mise v bývalé Jugoslávii,
Vládní letku atd...
Hezký den, Jindra