Re: Zkušenost z letošního setkání radioamatérů v Holicích

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Srpen 27 12:50:26 CEST 2019

Ahoj Jane a všem,
tak si dovolím ještě pár slov k Holicím.
S pár lidma tady z konve jsem se potkal. Můj stánek bývá trochu
specifický zbožím a tak mne většinou lidi najdou.
Letos jsem prvně neměl stožárek s vlajkou. Bývala to žlutomodrá
třepetalka ale už před dvěma roky jsem byl málem považován za Ukrajince :-D
Budu-li zdráv tak příští rok bude. Dcera má vyšívací mašinu a tak jsem
uvažoval co na vlajku vyšít - "Polívka". No jo, jenže poslední dva roky
jsem byl hned vedle kantýny a taky bych tam mohl mít frontu na drštkovou
polévku. Letos nás nekompromisně z "našeho" místa vyhnali bafuňáři.
Byl jsem prvně tuším v roce 1996, visačku tu mám před sebou. Pak
naposledy asi v roce 2005 a pak dlouho nic a nyní třetí rok po sobě ano.
Dost jsem taky běhal po burze a hledal co by se mi hodilo. Nakoupil jsem
asi za 6 tisíc.
Např. venkovní kamery s vytápěním, mám ještě tři rekordéry Hikvision na
16 kamer a tak se to budou hodit.
První dvě po 350 a zbytek 12 ks po 300. No nekup to. To nejsou holínky k
ponku a všechny levé :-D
Omlouvám se, mám rád pana spisovatele Hrabala.
Pak nějaké zdroje, krásné šňury k měřákům a LED pásy na hraní. Vypadá to
jako do nějakých světel velikosti zářivky na strop.
A také nouzová osvětlení "SIMONA", nové, ale určitě podle váhy bez AKU.
To mi nevadí. Myslím, že to bude využitelné pro kamaráda "motýlkáře" na
lov nočních motýlů. Motýly odchovává a mohli jste pana Duchka vidět i v
TV nebo o něm číst v novinách či časopisech.
Bohužel u mne je to tak, že tam nejedu za přednáškami ale za
"obchodem".  Pracoval jsem nějakých 25 roků na KV jako profesionál a
musel jsem mít vše okolo toho v malíku :-D , bylo by to na dlouhé
vyprávění.
Tak na závěr:
Cena je u mne vždy k jednání. Rád někomu udělám radost a i mně to udělá
radost a bylo to tak i letos. I proto jsem spokojený.
Na druhou stranu je potřeba si uvědomit, že náklady na tuto akci pro mne
jsou docela vysoké a musím na to vydělat.
Ubytování pro dvě osoby na dvě noci  -  1200
Pomocník  -  2000
Palivo  do auta  -  2000
Vstupné a platba za místo  -  1340 (2x600 a 2x70)
Jídlo, pití atd...
To jsme na 7 tisících
Kromě toho kamarád dostal tablet Hansnspree Titan 2, 13,3" HDMI, plus
jeden menší, kempinkovou lednici, PC Zotac a nabíječku na autobaterie,
novou z Bauhausu.
Ale to si nestěžuju, to v žádném případě. V jednom se to zvládnout nedá
a jsem mu fakt vděčný.
VW Transportér, tak to bylo super.
Hezký den všem a pokud se chcete na něco zeptat, tak na soukr. mail,
možná pokud by to zajímalo většinu tak asi i do konfery.
Jindra Polívka (OK1FJP v současnosti pasivní radioamatér)