Re: Zkušenost z letošního setkání radioamatérů v Holicích

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Srpen 26 20:06:39 CEST 2019

Dobry den,
taky jsem tam byl oba dny. Absolvoval jsem dve pomerne zajimave prednasky a
besedu zajemcu o provoz na VKV.
Potkal jsem par znamych, stanek pana Polivky jsem nenasel.
Kdonec v sobotu ve 14. hodin me taky zaskocil. Pro lidi co chodi do prace
to je docela hloupe to v sobotu takto zkratit.
Burza se opravdu zhorsuje, zajimave historicke veci jsou asi uz vyprodane.
Ono to vsechno souvisi se stoupalicim vekem nas zbyvajicich radioamateru.
Lepsi to bohuzel uz nebude.
Jirka OK1MWW

po 26. 8. 2019 v 9:49 odesílatel Vladimír Franěk <vladimir.franek na mobilcz.cz>