PEEK&POKE

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Srpen 26 17:19:34 CEST 2019

Obcas su tu doporucenia, co kde vidiet. V chorvatskej Rijeke doporucujem
muzeum pocitacov:
http://www.peekpoke.hr/welcome/

Je to v dome na okraji centra, t.j. da sa krasne zakomponovat do pesej
prehliadky. Par miestnosti na prizemi, par na poschodi. Preplnene starou
vypoctovou technikou od mechanickych kalkulaciek, cez stare kalkulacky,
8-bitove pocitace, az takmer po sucasnost. Ma tam aj par starych radii,
TV, videokamier, pisacich strojov, dalekopisov, apod. Aj elektronkovy
theremin s velkou zaramovanou schemou na stene!

Ma tam spustene 3 herne konzoly, zahral som si pacmana :)

Okrem ineho ma tam potesil Sharp PC-1401, ten mal spoluziak na strednej,
cez prestavky sme programovali.
A tiez Didaktik Gama aj M, ten mam este (snad) funkcny doma.

miro