RE: OT : Zase myčka

Vladimir vladimir na hkfree.org
Pondělí Srpen 26 12:57:04 CEST 2019

Vyřešeno,
Vadný solenoid, má mít cca 3,3 kOhmu. S přerušeným solenoidem je hlášený chybový kód jako při úniku vody a aktivaci aquastopu.

Dík za nakopnutí

Vladimír

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Standa Palas
Sent: Monday, August 26, 2019 7:10 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT : Zase myčka

Dobrý den

Nevím jak u té Vaší ale u většiny myček ( a praček) tam bývá obyčejný
solenoid na 230V AC. Musíte naměřit odpor cca 10 až 20k. Pokud je vadný,
což bývá často, tak je cívka přerušená a odpor je v řádu megaohmů.
Můžete zkusit cívku připojit na 230V a pokud je v pořádku, tak by měl
cvakat. Náhradní solenoid můžete snadno koupit, nebo ho najdete v
jakékoliv běžné pračce, nebo myčce.

S.P.