Re: Korelace ze dvou mikrofonů

Pátek Srpen 23 13:24:59 CEST 2019

no koukám, že těch metod je víc.
https://www.radeton.cz/17-lokalizace-uniku-vody?language=cs
Ostatně nabízejí tam půjčení. Nebyla by tohle cesta? Ale to jsem hledat
nechtěl. Jsou metody pro zjišťování vad na izolaci potrubí.
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=12&ved=2ahUKEwjlt4OT7pjkAhXMLlAKHeuNCPE4ChAWMAF6BAgAEAI&url=https%3A%2F%2Fdspace.vsb.cz%2Fbitstream%2Fhandle%2F10084%2F82417%2FZEL038_HGF_N2102_2102T006_2010.pdf%3Fsequence%3D1%26isAllowed%3Dy&usg=AOvVaw3l2aUFu01nQ5_IawFFF-2F
Pearsonova metoda, kterou jsem hledal, je na straně 29.
Předpokládám že ta voda je aspoň trochu vodivá, co takhle do trubky
strčit drát, pustit tam nějaký kmitočet a pak ho na povrchu hledat?
Možná by nebylo od věci tu vodu osolit, nebo okyselit.

Anděl