OT - Revolut umi blokovat bezkontaktni platby

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Srpen 22 19:44:08 CEST 2019

Z PlayGoogle jsem to stáhnul pomocí nějakého doplňku Firefoxu. Ale stáhlo
mi to verzi 5.2. Nainstaloval jsem ji, spustil, a okamžitě mi hlásila že
mám starou verzi, že aktuální je verze 6.5, a že si to mám zaktualizovat na
PlayGoogle. Tam mě to bohužel nepustí kvůli rootu :-(

Ales Filip