OT - Revolut umi blokovat bezkontaktni platby

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Srpen 22 17:35:54 CEST 2019

Sice se nejedná o zásadní důvody, ale jedním z nich je debordelizace systému. U většiny telefonů je toho bordelu ažaž. Druhým důvodem je obnovení nastavení a obsahu některých aplikací. Něco se nezálohuje na Google a případně tyto data nepřenesou ani různé "přenašecí" aplikace.
Jinak u rootu přes Magisk jde pro jednotlivé apliakce rootnotí zakrýt, když to nestačí, lze root dočasně deaktivovat. To by mohlo stačit.