Dorucovani z Ali do Zasilkovny

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Srpen 21 22:47:23 CEST 2019

Myslíš předem? Předem to moc nepoznáš. Na Aliexpress si volíš přepravu, která je většinou nazvaná Aliexpress Standard Shipping nebo třeba Registered AirMail apod. Očekáváš odeslání na svou adresu.

Ani Číňan ale netuší, jakým způsobem bude zásilka dopravována. Tedy že to polská firma předá Zásilkovně k dodání na výdejní místo, zatímco mělo být doručeno do schránky. Číňan zásilku prostě pošle na adresu jako obvykle. Ale Poláci si pak udělají, co chtějí. Štítek s adresou přelepí a vyberou nějakou Zásilkovnu.

Já jsem vypozoroval, že do Zásilkovny chodí zásilky, které dostanou podací číslo začínající prefixem RO. Ale nejsem si jistý, zda všechny.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Karel M
Sent: Wednesday, August 21, 2019 10:22 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Dorucovani z Ali do Zasilkovny

Také mě to postihlo, musel jsem pro to zajet do vedlejší vesnice. Celkem 10km. Původně jsem si myslel, že mi přišly baterky, ale jednalo se o prťavou věc v maličké obálce. Zbytečná cesta.
Jde nějak poznat, že to číňan pošle do zásilkovny?
Jako kdyby tam posílal velké věci, budiž, ale pro malé obálky tam nehodlám jezdit.
Díky
Karel