Re: Firma Promesa - zkušenosti?

Středa Srpen 21 19:21:36 CEST 2019

Teď jsem v pátrání po nových firmách objevil firmu Gatema. Ceny u
kusovek (ty dělám často) podstatně nižší než jinde, standardně dělají do
5 dnů a co je pro mě důležité (dělám na jedné desce obvykle řízení i
výkonovou část), u 70 um mědi umí 0,15 mm spoj/mezeru. V Printedu mi
tvrdili minimálně 5 násobek tloušťky mědi, takže 0,35 a Huráb, který
letos už asi s výrobou končí, mi dělal 0,3. Tak jen přemýšlím, kde bude
mezi těmi samými pozitivy zakopaný pes.
Anděl