Umela zataz

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Středa Srpen 21 14:49:24 CEST 2019

A taky tam k měděné podložce ty tranzistory pájíte nebo je jen přišroubujete ? Taky jsem slyšel o indiové fólii která se používá mezi tranzistor a podložku.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Wednesday, August 21, 2019 2:17 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Umela zataz

ano, ale tieto tranzistory su na obrovsky stratovy vykon a pracu v skoro
linearnom rezime priamo navrhnute. Pod keramickym puzdrom je asi pol
metra stvorcoveho kremiku a neocakava sa, ze bude stat 1 Euro :-)

Ja mam podobny tranzistor, MRFX1K80H. Vytlaci 1.8kW CW
https://www.nxp.com/docs/en/data-sheet/MRFX1K80H.pdf

Ideme z toho vyrobit 350kW/100MHz zosilnovac, super vec je, ze na to
staci nejakych 200-250 tranzistorov :-) Spominana medena podlozka je
dobre viditelna, uz radovo nizsich vykonov (ako ta zataz napriklad), to
mozno nie je az tak nutne
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/IMG_8471.JPG

b.