Umela zataz

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Středa Srpen 21 10:11:44 CEST 2019

Já jsem spáchal jednoduchou zátěž která umí konstantní proud a konstantní napětí. Dále má impulsní režimy kde lze nastavovat minimální a maximální proud a lze nastavit minimální napětí kdy zátěž vypne (při testování akumulátorů). Vypočítává Odebíraný výkon a odpor zátěže, dále počítá odebrané kWh a Ah. Umí to 60V/20A - Max 350W.

Je to popsané v A-Radiu 4/2019 a na stránce http://ok1uga.nagano.cz/ss_zatez.htm je k tomu pár fotek.

Nečekejte žádný zázrak - je to jednoduché, nepříliš přesné udělátko které mi ale dělá vše co potřebuji :-).

    Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Wednesday, August 21, 2019 9:53 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Umela zataz

Mám udělaný takový soukromý bastl (fet, snímací odpory v S, řízení
OPAMP).  Pro základní testování dobré, ale pošilhávám po něčem
sofistikovanějším. Chci na tom především měřit baterky a testovat běžné
zdroje.

Co bych potřeboval:

- vypnutí při poklesu napětí pod nastavenou úroveň

- vypnutí po čase/náboji

- možnost modulace proudu, (skoková změna) pro měření vnitřních odporů.

Na Alim jsou nějaké umělé zátěže, ale dokumentace k nim je celkem
mizerná, tak jsem do toho zatím nešel.

Petr