Umela zataz

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Srpen 21 09:40:04 CEST 2019

st 21. 8. 2019 o 9:28 Daniel Valuch <balu na k-net.fr> napísal(a):

> konstantny prud v rezime prudova nora (krasny vyraz pre current sink) a

Ja pre tento ucel pouzivam vyraz "prudovy vcuc".

> Nejake napady co s tym? :-)

Ako ze co s tym? No vyrobit HW, zvysok sa uz len dokodi :-)

Ja som umelu zataz vyrobil a pouzival na meranie kapacity
akumulatorov, vyuzival som tam len rezim konstantneho prudu.
Je dobre mat jeden alebo dva nastavitelne komparatory, ktore urobia
nieco (mykne nejakym vystupom a/alebo zhodi nastavenu hodnotu prudu na
nulu) ked sa prekroci nejaka hranica, najuzitocnejsie je strazenie
napatia, ale viem si predstavit aj toto iste odvodene od prudu.