Re: Firma Promesa - zkušenosti?

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Středa Srpen 21 08:34:03 CEST 2019

Na webu uvádějí "Jsme výhradním zástupcem firmy *DPS ZVT Print** Banská
Bystrica *- tradičního výrobce desek s plošnými spoji."  Tedy zřejmě jen
obchodní zastoupení (jednomužné?)

Libor

st 21. 8. 2019 v 0:06 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>