Firma Promesa - zkušenosti?

Středa Srpen 21 00:06:39 CEST 2019

Dobrý den,

strýček Google mi podstrčil reklamu na firmu Promesa, která dělá tišťáky.

www.promesa.cz

Zaujalo mě tam několik věcí. Holedbají se tím, že se obracím přímo na
výrobce, že mají kamennou prodejnu, "Naši odborníci vypracují kompletní
návrh, dle vašich potřeb, který potom jde do samotné výroby" ... a
nejvíc mě dostalo, že nedokážou udělat ceník.

Nemohu se ubránit dojmu, že to buď psal nějaký manažer, který o samotné
výrobě tišťáků neví vůbec nic, ale za to umí psát vzletná hesla, která
na lidi obvykle platí. A pak to někam přeposílá dělat? Nebo to rovnou
psal nějaký Číňan?

Máte s tímhle výrobcem někdo zkušenosti?

Anděl

---