Re: Domácí manufaktura:-)

AZe aze na seznam.cz
Pondělí Srpen 19 14:31:32 CEST 2019

Už se přesně nepamatuji na technologii, ale tyto TR191 a vyšší byly používány jako vysoce spolehlivé pro letecké přístroje (m.j. autopilot) vyráběné v bývalém PAL Magnetonu KM a také pro vojáky.
aze

From: Pavel Poucha
Sent: Monday, August 19, 2019 1:57 PM
To: HW-news
Subject: Re: Domácí manufaktura:-)

Zdravím,

jen doplním, že osazování odporů na desku (nemyslím teď výkonových) začalo až s příchodem řady TR161 od Tesly. Neměly čepičky, byly pájené, takže při nedodržení teploty cín na rezstiru povolil a při sebemenším pohnutí vznikl pěkný studený spoj. Dobře se pamatuji, jak velký to byl průšvih...Spousty nespolehlivých desek.  Když jsem s nimi těmito odpory bastlil, pájel jsem je do desky přes dřívko od zmrzliny.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com