Jak zmapovat matici klaves?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Srpen 16 20:01:33 CEST 2019

Zdravim,

nenapadne nekoho z vas, jak zmapovat matici klaves, kdyz mi z ni leze jen
hromada dratu a ja netusim, jak jsou organizovane?

Mam klavesnici, ktera neni rozebiratelna a jedine, co na ni vidim, je 25
vystupnich dratu - co kudy vede se neda ani odhadnout. Je to pravdepodobne
matice (klavesnice je puvodem BT bezdratovka pro PC, klaves ma tedy jak
naseto) a ja bych ji rad pripojil k nejakemu procesoru a pouzil, ale porad
se mi nedari prijit na to, jaka je organizace radku a sloupcu.

Zkousim to po jednotilivych dratech - vzdycky jeden nahodit, promackat celou
klavesnici a koukat, co se chytne, ale nejak z toho nejsem moc moudrej -
vim, ze v PC klavesnicich to obvykle nevede uplne logicky, a na to, jak se
to dalo krasne namalovat treba u Spectra, se tady da jen nostalgicky
vzpominat :)

Nema nekdo nejaky tip? Uz se s tim morim druhy den (a to mam jeste duvodne
podezreni, ze u jedne ze dvou klavesnic, co jsem zkusil pouzit, nektere
draty nevedou a jsou zrejme polamane - docela to zprijemnnuje patrani :)
Druha klavesnice ma sice stejny interface, ale zcela jine rozlozeni
signalu...

Diky.

Pavel Kutina