OT: problém se zvukovou kartou na W10

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Čtvrtek Srpen 15 20:25:49 CEST 2019

Hezký večer,

nedávno tu padla zmínka o meteosondách. Možná by mi mohl někdo poradit s
následujícím problémem v programu SondeMonitor. Asi rok zpět, po nějaké
MS aktualizaci mi to po spuštění zpracování signálu hlásí chybu "On
opening the wave device..unspecified error". Po uvedené aktualizaci
stejný problém nastal i na jiném PC se stejným MB (i ZK), ale shodou
okolností jiná skvělá MS aplikace se tak dokonale nabořila, že jsem
musel znovu instalovat celý OS. To také odstranilo chybu v SM. Na tomto
PC reinstalovat OS kvůli tomu nehodlám. Zkoušel jsem různé verze
ovladačů ZK apod., ale bez výsledku. Čas od času zkusím, jestli se něco
nezměnilo po nějakých dalších aktualizacích, ale nic. Možná si přístup
ke ZK drží něco jiného, ale netuším jak to zjistit. Napadá někoho něco?

Díky EH