odletovavatko

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Srpen 15 10:50:09 CEST 2019

Dobrý den,

Já mám tu čínskou také, a jsem s ní také spokojený. Když si dáš práci s
nastavením teploty a vzduchu, tak tišťák nepřipálíš.
Jak dlouho vydrží neřeším. Uvnitř ručky je topné tělísko za 2$
ventilátor za 2$ a jazýčkový kontakt.
Kupoval jsem ji na Aukru za cca 700Kč, protože z číny se mi nechtělo
řešit DPH.

S pozdravem,
--
/Aleš Filip