STM32 startup kod

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Srpen 14 17:30:06 CEST 2019

Hm, pokud můžete spustit příkazovou řádku, zkuste co udělá

arm-none-eabi-gcc -print-multi-lib

mělo by tam být něco jako

armv7-m;@mthumb na march=armv7-m

jen tak pro zajímavost pro nás ostatní, v čem je problém. Mě se tohle
před léty také stalo, ale pořád žiji v přesvědčení, že dnes už se s tím
nesetkám, problém je vyřešen.

Mrazík