PIC16F15323 / ADC / sleep

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 13 23:18:30 CEST 2019

[preposielam]

Ahoj,

p.Fucik ja uz nemam dost sil, aby som napisal cely hotovy program...
Ale este som si vsimol aj v kode pana Viceka, ze nikde nie su napisane
nastavenia config registrov, teda tych ich relevantnych bitov
tykajucixh sa oscilatorov. A zacnite tym, co je jasne a funkcne na
starych typoch 16f628, 16f87x...

Takze oscilator v config ekvivalent ku HS, 4MHz

Potom by  malo nasledovat nastavenie modulu oscilatora. To su vsetky
tie nove delicky a PLL... Tak aby bolo Fosc/4 = 1MHz.

Potom si nastavte TMR2 na 8-bitovy reload s periodou 250usec.  Teda
PR2=250... Delicky TMR2 na 1:1...

Nastavte si interrupt flagy a pustite TMR2ON = 1;

V obsluhe prerusenia TMR2 si bliknite ledkou, instrukcie bsf,bcf  a
skontrolujte si analyzotorom/osciloskopom 250us medzi blikmi ledky.

Toto treba nastavit aj v tom novom cipe. Ked bude toto fungovat ako
ma, tak sa mozete hrat s oscilatorom LFINTOSC a sleepom.

Potom si pridajte AD prevodnik a autotriger...

Toto sa tu snazim dva dni vysvetlit Vam a p.Vicekovi. Ale program si
napiste sami, to uz za Vas robit naozaj nebudem. Uprimne povedane mal
som o Vasich schopnostiach trochu lepsiu mienku... To bude asi ta
inflacia a nove typy.

Vela uspechov pri ladeni a ozivovani novych mikrokontrolerov... Ja
idem uz pomaly spat.

A.