Požkozený videosoubor - oprava?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Srpen 13 20:31:55 CEST 2019

Pdařilo se mi dnes utopit quadcoptéru Phantom 2V+.
Vylovili jsme ho, videa a fotografie na kartě OK. Jen poslední video, které
nebylo řádně ukončené nejde přehrát, je poškozené. Docela rád bych to
viděl, je to právě z havárie, kdy ztratil výkon a nešel nahoru po delším a
otáčivém klesání.
Zkoušel jsem už různé  věci , včetně programu od výrobce, ale video
vzdoruje.
Nemá někdo nápad co s tím? Má to nějakou ( reálnou ) velikost, takže si
myslím, že by to mohlo jít nějak opravit.
Nahrál jsem požkozený soubor sem:
https://www.uschovna.cz/zasilka/PG8UDGGLH972Y2EE-LRL/
Kdyby se někdo chtěl pokusit se v tom povrtat.
Pokud by to někdo dokázal má u mě flašku :-)