Pulzny generator

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Srpen 13 17:55:03 CEST 2019

Zdravim,

no napad by tady byl - trebaze to neni uplne takovy klasicky generator jak myslite.
jedna se o modularni syntezator (hudebni nastroj),
neco jako toto:
http://castlerocktronics.com/modular.html
https://hackaday.com/2015/03/25/logic-noise-filters-and-drums/

princip:
1. zakladny generator:
- moznost volby vystupu: obdelnik, pila, sinus
- napetim rizeny (jak vstup)

2. sequencer:
- (obycejne) 8 nastavitelnych urovni, ktere se cyklicky opakujou - vystup ridi predesly generator

... atd (filtre, oktavove delice, echo, ...)

tim, ze jednotlive moduly budou stavet ruzne teamy (ruzne kategorie v soutezi?),

da se to delat ciste analogove, ciste digitalne (procesorem), nebo neco mezi ...

na prvni pohled je to blbost: je to (skoro neuzitecna) hracka, trebaze se pri navrhu clovek muze zapotit
ale jak znam decka, to zaverecne vyblbnuti s dohromady zapojenym soustavou modulu, to bude stat za to!
a nauci se, ze elektronika neni jenom o seriozni vede, ale i zabave, trebaze zalozene prave na te seriozni vede.

:)

  Sam