PIC16F15323 / ADC / sleep

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Srpen 12 22:34:01 CEST 2019

Tak treba externi paralelni dvoukanalovej DAC fakt pres DMA ne...

Kdyz o tom tak premyslim z toho co jsem delal v posledni dobe tak
vetsina veci vedla na obslouzeni vykonnych udalosti primo v preruseni,
protoze proste potrebuji, aby to probehlo v definovany cas a ne az se
hlavni smycka uvoli se dostat na zpracovani nejakeho priznaku...protoze
kdyz na to prijde tak se na to zpracovani toho flagu nemusi dostat treba
vubec a nebo az za veelmi dlouho, protoze ji nenechaji pracovat jina
preruseni a takove preruseni generovane zmenou stavu na I/O nejste
schopen vubec ovlivnit...pokud se tam dostane nejake ruseni, nebo zacne
vznikat nestandardne casto tak proste hlavni smycka pojede jak snek,
protoze preruseni ma prednost.

Ja samozrejme ruzne nahozene priznaky pouzivam, ale aspon me osobne
prijdou prave jako vec, ktera program zneprehlednuje a nejsnaz clovek
zapomene, ze se nekde neco mohlo zmenit pod rukama v preruseni.

RV