PIC16F15323 / ADC / sleep

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Srpen 12 20:44:53 CEST 2019

To si snad nekdo mysli, ze tohle je standardni program? Delay je
zakomentovany...

Navic chova ty vypisy promenych na seriak jsem si tam dal jen abych
pochopil co delaqji jake rezimy toho ADC...chova se to stejne at tam
jsou nebo nejsou... ten program nema zadnou hlavni smycku.

Mezi nami jak ma pracovat ta rutina co mi tady dotycny radil BlinkLED
bez nejakeho zpozdeni? Pokud ten interrupt pobezi ve stovkach Hz bude
sviti porad a pokud pobezi 1Hz jak ma tak neuvudum nic.

RV