PIC10F delay rutiny

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Pondělí Srpen 12 06:45:36 CEST 2019

Procesory PIC mely snad vsechny aspon jeden casovac, ktery se dal
nakonfigurovat na pocitani OSC/4 frekvence. Nad tim se da postavil jak
nahrada delay smycky, tak mereni celkove doby.
Jeste poznamka k nulovani WDT: je vhodne mit to jen na jednom miste a to
nejlepe v hlavni smycce na miste, ktere program musi vzdy projit. Davat
to do delay funkce a to do nejnizsi urovne (tj. aby se nuloval pri
kazdem pocitacim cyklu) je potencialne nebezpecne. Kdyz uz, tak to mit
jen na zacatku funkce delay.

Hynek Sladky