PIC10F delay rutiny

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Neděle Srpen 11 21:40:56 CEST 2019

Ahoj,

chci se zeptat... pro generování delších prodlev používám online generator
(http://www.piclist.com/techref/piclist/codegen/delay.htm).
Bohužel jsem nenašel žádný, který by uměl zakomponovat instrukci clrwdt, tak
nulování provádím v jednom z timerů (přerušení), což asi není úplně
nejlepší.
Je to sice jen 1 instrukční cyklus, ale přidáním v tom počtu opakování se mi
celkový čas natáhne. Existuje nějaký podobný generátor, kde by se dalo
zatrhnout a vložit tuto instrukci? Nebo nějaké jiné řešení?

Dotaz č.2. Když mám několik vnořených cyklů, třeba to zpoždění, je možné
něčím změřit počet instrukčních cyklů a tedy čas trvání dle FOSC/4?
Viz třeba ty zpožďovací rutiny. Potřebuji nic nedělat nějakých 12/24h a
čekat/ověřovat délku prodlevy je poněkud zdlouhavé.

Děkuji.