PIC16F15323 / ADC / sleep

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Sobota Srpen 10 20:01:53 CEST 2019

koukam, ze s tim bojujete podobne jako ja s tim PIC18F26K42...ja jsem
chtel zapnout trigger z postscaleru TMR6 na AD
prevodnik...nakonfiguroval jsem to, ze timer jede 1x za sekundu...mam
to vyzkouseno, ze to ej spravne ledka v preruseni z timeru blika jak
ma...jakmile preruseni vypnu a zaprahnu trigger z TMR6 na AD prevodnik
na kontinulani mereni tak to neustale pada do reruseni od AD
prevodniku - mereni po 1s se proste nekona...uz nad tim sedim zase par
dni a chvilema premyslim, ze to rozslapu a chvilema mam zachvaty
pilnosti a stale dokola procitam ruzne manualy...proste ne :-(
 RV