upevneni panelovych meraku **

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Sobota Srpen 10 13:04:22 CEST 2019

http://www.soucastka.cz/upinky-k-mp40-metra
http://www.soucastka.cz/upinky-k-mp80-metra

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na galuszka.cz )

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ok1uga na volny.cz
Sent: Saturday, August 10, 2019 12:53 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: upevneni panelovych meraku

Jsou na to takové držáčky vylisované z plechu. Do toho žlábku se vloží plíšek (držáček) ze kterého je do pravého úhle vyhnutý výstupek ve kterém je závit. Měřák se zasune do panelu, zezadu se vloží ten plíšek ve kterém je našroubovaný M3 šroub. Ten ze dotáhne zezadu k čelnímu panelu a tak drží měřák uvnitř přístroje.

Napsal jsem to alespoň trochu srozumitelně ?

Martin.