anténní zásuvka s pásmem DAB

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pátek Srpen 9 12:43:57 CEST 2019

Dobrý den,

spoustě lidí to opravdu stačí a ani na to nepřijdou. Hraje to, takže je
všechno v pořádku. Ale člověk si nevybere. Distribuce signálu na
některé VKV vysílače má do hifi daleko a všichni jsou spokojeni. S
televizí to není lepší. Některé programy v HD rozlišení se z různých
technických i jiných důvodů přijímají a/nebo distribuují jako SD a
následně upscalují. A diváci jsou spokojeni, že je to v HD ..... Doba,
kdy SD program měl v MPEG2 statických 5 MS/s jsou dávno pryč. MPEG4 a
statistický multiplex spolu s vhodným kodekem zajistí, že
sledovaný obraz je ve skutečnosti přibližným odhadem toho, co bylo na
vstupu přenosového řetězce.

Zeman