Re: Funguje bazar Integra ve Vyšehradské?

Čtvrtek Srpen 8 20:44:45 CEST 2019

"Dnes asi kolem třetí jsem jel kolem v tramvaji a bylo otevřeno. Tak jsem
vystoupil a cvičně jsem do krámu strčil nos. Byl tam starší pán, měl
zákazníka co asi chtěl něco prodat a asi Vietnamec, hrabal se tam v krabici
s elektronkami. Zkusmo jsem se zeptal na nějaký laboratorní zdroj, pán byl
dost ochotný, ale já jsem zase měl co do činění jinde, tak jsem zase vypadl.

"