OT: macOS

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Srpen 8 12:11:52 CEST 2019

tohle je cista demagogie

v roce 2011 jsem koupil rok stary NB HP Probook 6450b i s docking
station za 8.000Kc.....jedine investice do nej byla pred dvema lety
nova baterie za 1400Kc a SSDcko (puvodni disk jsem dal do sachty misto
dvd)...notebook jsem pred Vanoci vymenil za repasovanou pracovni
stanici (notebook) HP Zbook 15 G1 (i7, 16GB, fullhd, firewire, 2x GPU)
opet i s dockem (mimochodem ty docky maji stale stejny konektor) s
tim, ze puvodni NB je stale v provozu, protoze si ho vzala manzelka.
Cena Zbooku byla 11.500Kc a opet jsem do nej koupil 500GB SSD a HDD
prendal do sachty DVD.

Takze jsem na nejakych 25.000Kc s tim, ze oba NB jsou v naprosto
spickove kondici...startuji behem par vterin a neni problem na tom
pustit cokoli...

takze mam napsat?  "Me tedy prijde, ze cena/rok je u hp vyrazne priznivejsi."

Mimochodem jak si na tom stoji macbooky treba s plnohodnotnym RS232
nebo paralelnim portem?

RV