OT: macOS

Turbyho turbyho na gmail.com
Čtvrtek Srpen 8 10:32:22 CEST 2019

V roce 2011 jsem koupil mac book air za cca 22k a dodnes bez problemu funguje pro plnohodnotnou praci. Manzelka uz ma za tu dobu 3 notebook s win v souhrne cenne blizici se 70k (posleni win notebook stal 28k).

To same plati pro desktop. Mam 2 mac mini z roku 2009 (14k) a 2011 (16k) a oba stale funguji a lze na nich plnohodnotne pracovat.

Me tedy prijde, ze cena/rok je u mac vyrazne priznivejsi.