OT: macOS

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 8 10:06:12 CEST 2019

Ako jeden nemenovany read-only clen konferencie (a ano, je ich vela)
poznamenal, na to meku sa nic neda nastavit, takze je jasne, preco tam
vsetko funguje.

Je to ako socik, staci sa vzdat myslienky, ze ma clovek nejake slobody, a
vsetko je odrazu v najlepsom poriadku. Ale postupne si uz aj tak na to
zvykate. Mate smartfoun, ze?

Historia pocitacov je historiou premarnenych prilezitosti, ale zda sa, ze
je to zakladny ludsky princip.

wek