PIC16F15323 / ADC / sleep

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Srpen 7 15:24:58 CEST 2019

A-ha, už jsem našel poznámku 4 u tabulky 20-1, že pokud používám sleep, pak mohu použít pouze ADRC.

Ale zase mne nahlodává myšlenka, že bych ADC zapínal pomocí timeru (auto-conversion trigger), ale neprobouzel procesor. Procesor bych probouzel až signálem ADC DONE.

Tím pádem je tu otázka
- bude mi fungovat auto conversion trigger ve sleep? (včetně hlubokého sleep)?

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 7. 8. 2019 15:15:41
Předmět: PIC16F15323 / ADC / sleep

Ahoj,

mám před sebou realizaci dálkového ovládání (normální infra).
Zvláštností toho ovladače je, že místo tlačítek má analogovej joystick (dva potenciometry do kříže)
Pokud se změní hodnota ADC (jen 4 MSB), pošle se příkaz.

Mám pocit, že když je to dálkáč na baterkách, tak bych měl asi na procesoru používat sleep.
Procesor je PIC16F15323.
Představa je taková, že budu procesor probouzet časovačem, dejme tomu jednou za 50ms. Ve smyčce budu točit 4 kroky:
0) zapni ADC na vstup X

1) zapni měření ADC (vstup X)
2) přečti hodnotu ADC, přepni ADC na vstup Y, vyhodnoť X, když je změna odešli
3) zapni měření ADC (vstup Y)
4) přečti hodnotu ADC, přepni ADC na vstup X, vyhodnoť Y, když je změna odešli
goto 1

Podle datasheetu ADC funguje i když procesor spí.
Co jsem se ale nedočetl je:
- funguje i v hlubokém spánku?
- jsou nějaká omezení na to, jaké použít hodiny pro ADC? (Fosc/ADCRC)
- je moje představa kroků správná?

Díky