PIC10F310 inicializace (asm)

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Úterý Srpen 6 21:26:45 CEST 2019

Ahoj,
mám tu ještě jednu záhadu, které nerozumím.
Blikání LEDky1 na RA0 funguje, vstupní pin funguje, přerušení též.
Když ale mám druhý výstupní pin s LED2 (RA1), chová se mi, jak bych tak řekl "opačně".
Tj. bcf LED2 rozsvítí a bsf zhasne. Polarita obou led je stejná.
Přijde mi to, že na pinu je nějaká funkce, kterou jsem zapomněl v CONFIG vypnout?
Zjednodušeno: https://pastebin.com/UDVHsnGH

Může v tom mít nějaký vliv registr PIE1/PIR1 když GIE=0?

Ještě bych měl dotaz k MCLR... pokud nastavím a LVP mám off.
; _MCLRE_ON = MCLR/VPP pin function is MCLR; Weak pull-up enabled (If LVP is off).
chápu to tak, že neumím dávat rezistor mezi MCLR pin a napájení, protože je tam weak pullup a je to tedy zbytečné?

Díky.
M.