Jaky multimetr

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Srpen 5 18:06:51 CEST 2019

Zdravím,

no minimálně je to na něm napsané:

https://zapadlo.name/ruzne/IMG_20190805_174714.jpg

a při měření ukazuje totéž i na displeji:

https://zapadlo.name/ruzne/IMG_20190805_180322.jpg

v každém případě oproti staršímu kusu (žlutému) jsou tam změny i v
rozmístění čudlíků a jejich funkci (drobné). Všechny návody co jsem
našel jsou ke starší verzi a tam se o truerms nic nepíše. Ale na rovinu,
neměřil jsem jestli to je pravda a nebo to ukazuje kraviny. Tuto oblast
nepoužívám.

Pokud je to nějak snadno změřitelné, tak to klidně udělám ať vím i já na
čem jsem.

Oproti starší verzi má jednu nevýhodu:

- pomalejší pípák, starší ho měla výrazně rychlejší. (ale zase je fajn,
že je hned předvolený, starší verze měla jako první funkci měření diod)

výhody:

- při měření kondenzátorů ukazuje +- nulu bez připojeného C, starší
ukazovala jako základ něco kolem 2nF - muselo se vynulovat přepnutím na
poměrové měření

- rozumněji nastavené "první" funkce (tam kde je na poloze více funkcí)

Tož tak.

Petr