Jaky multimetr

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Srpen 5 13:57:38 CEST 2019

take me to ceka. vzhledem k tomu, co pouzivam v praci, se mi do zadneho
polo_metru nechce :-). obcas me ted otravuje conrad s jejich produktama
a klestak co jsem koupil je fajn.
treba maji i dmm.
jedno vim urcite, nic od UNI-xx nechci, par kousku tu bylo v praci
jako informativni meridlo a bida.
ten fluke je hodne o znacce/cene i ojetej, ale kolega si ho chvali.
tomik.
ps. v praci mam metrix mtx 3281(ma jen tlacitka bez tocitka), keysight
U1251B, pripadne i stary escort97. vsechny ok, ale cena k 10kkc.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín

ICO:04203879