Re: Lokátor na 433Mhz

Tomas Urbanek turbyho na gmail.com
Pondělí Srpen 5 13:08:49 CEST 2019

jj, v jednoduchosti je sila. ono se to jen v ornitologii pouziva vice nez 40 let a zatim nikdo nic lepsiho nevymyslel. byt se mnozi dost snazili prijit s nejakou prekomplikovanou (a predrazenou) blbosti :)

Vetsi problem jsou dnes prijimace, kde je uz problem sehnat nejakou rucku za rozumnou cenu s CW nebo LSB/USB. Zrovna neco hledam a zatim bez uspechu... ja vim, sdr, ale kdyz to se blbe nosi po lese, nesmi do toho naprset a dost to s telefonem/tabletem zere...