Re: Lokátor na 433Mhz

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Srpen 5 06:29:53 CEST 2019

Pri sutaznych modelarskych vetronoch napr. v kategorii F5J nie je GPS, ani
ine urcovanie polohy povolene. Poloha sa moze "urcovat" iba pohladom.
V telemetrii je povoleny iba stav baterky.
Najdenie modulu v lietadle rozhodcom znamena vylucenie zo sutaze.

Rozhodcu ma kazdy pretekar pre kazdy let. Pred startom ma rozhodca
kontrolovat lietadlo, zapinat baterku musi pretekar pred rozhodcom a po
pristati musi znovu otvorit lietadlo a rozhodca odpisuje vysku z vyskomeru,
ktora bola odmerana ako maximalna v priebehu 10 sekund po vypnuti motora.
Motor je zapnuty max 30 sekund po starte.
Namerana vyska (cim menej,tym lepsie) je sucastou bodovania, preto ju
nechcu povolit do telemetrie. Vsetci by lietali "strojovo".

Pozrite si podmienky pre vasu kategoriu, ktoru chcete lietat, aby ste
neriesili nieco, co nebudete smiet pouzit.

Dodo.

Dňa ne 4. 8. 2019, 23:13 Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napísal(a):