Re: Lokátor na 433Mhz

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Srpen 4 19:24:37 CEST 2019

Ornitologové opravdu mají moduly GPS/GSM zhruba s těmito parametry, ale
cena je asi někde jinde. Používají i Lora komunikaci, blíže by věděl
patrně p. Urbánek (je také členem tt. konference). Ale bude problém,
pokud to éro spadne někam do podrostu, GSM anténa už nedá dostatečný
signál pro určení polohy. To je cena za miniaturizaci.

Mrazík