Re: Lokátor na 433Mhz

AZe aze na seznam.cz
Neděle Srpen 4 18:47:56 CEST 2019

Docela dobrá zábava je hledání éra ve vzrostlé kukuřici, 200-300 m od cesty
:)
Předloni v létě 220cm větroň, červený potah, silný poryv větru, cca 200m
vysoko a 300 daleko, vylomení spojek křídel a pád, jedno křídlo plachtilo do
cca 1m vysoké zralé pšenice, trup jako bomba svisle rovněž tam, obilí se nad
tím uzavřelo. Druhé křídlo do sousedního makového pole. Trup jsem našel
hned, trochu čouhala  výškovka. Pak pomalé přelety jiným ledadlem s kamerou,
doma na PC "analýza" obrazu a díky barvě pak nalezení křídla mezi máky.
Druhé křídlo jsme našli v obilí po docela dlouhém hledání, shora vidět
nebylo.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Šerých Jakub
Sent: Sunday, August 04, 2019 6:31 PM
To: HW-news
Subject: RE: Lokátor na 433Mhz

Občas se dá dohledat pomocí dronu, ale letadlo musí mít výraznou barvu vůči
okolnímu terénu.

Jednomu modeláři jsem takhle (shodou náhod) dohledal letadlo u letiště
Sobínka a podivilo mě, jakou práci to dalo, i když dost přesně věděl, kterým
směrem mu skončilo a bylo to v rovném ne moc hustém obilném poli.

Jakub Šerých