Re: Lokátor na 433Mhz

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Srpen 4 17:50:03 CEST 2019

takové ty čínské GSM+GPS lokátory se ti nehodí?
není to velké, je v tom SIMka a když na to zavoláš, tak ti to odkváká
svojí GPS polohu. Nebo to reaguje na nějakou definovanou SMS a odešle to
SMS s polohou.
Na 433 ani 868 nebude to "píp" zrovna velká sláva.

Něco jako tento:
https://www.aliexpress.com/item/32919665679.html